Personel Devam Takip Sistemi Kullanımı Hakkında

17.02.2020 tarihinden itibaren ana kampüste idari personelin mesai giriş/çıkışları akıllı kart okutularak gerçekleştirilecektir. Bu bağlamda idari personeller kendilerine yakın noktalarda bulunan kart okuyuculardan mesai girişlerinde ve çıkışlarında kartlarını okutacaklardır.

Girişte kart okutulduktan sonra “GİRİŞ YAPTINIZ” mesajı, çıkışta kart okutulduktan sonra ise “ÇIKIŞ YAPTINIZ” mesajı ekranda görüntülenecektir.

Personel kart okutarak giriş yaptıktan sonra 5 dakika içerisinde tekrar kart okutursa personelin halihazırda giriş yaptığına dair uyarı mesajı ekranda görüntülenecektir. 5 dakikadan sonra tekrar kart okutulursa “ÇIKIŞ YAPTINIZ” mesajı ekranda görüntülenecek ve sisteme personelin mesai çıkışı yaptığı bilgisi girilecektir. Bu nedenle personellerimizin 1 kere sabah mesai girişinde, 1 kere de akşam mesai çıkışında kart okutmaları yeterli olacaktır.

Personel DevamTakip Sistemi cihazları için lokasyon bilgileri aşağıdaki gibidir:

1 adet Yapı İşleri Atölyeler binası dışı duvar üstü monte

1 adet MerLab binası girişi sol duvar üstü

3 adet U Blok (Derslikler) binasında, A giriş sağ duvar üstü, F blok girişi duvar üstü, U Blok Balatçık tarafı Lab. girişi

1 adet Kütüphane binası girişi sol duvar üstü

1 adet Destek Hizmetleri binası girişi duvar üstü monte

1 adet Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı girişi sağ duvar üstü

1 adet Sanat ve Tasarım Fakültesi girişi sağ duvar üstü

1 adet Spor Salonu giriş turnikeleri yanı sağ duvar üstü

2 adet Yabancı Diller binasında, Güney (A ve B otomatik kapı arası) ve kuzey (C ve D otomatik kapı arası)  girişlerde duvar üstü

2 adet Merkezi Ofisler-1 binasında, bina girişi sağ duvar üstü, bina çıkışı sol duvar üstü

2 adet Merkezi Ofisler-2 binasında, bina girişi sağ duvar üstü, bina çıkışı sol duvar üstü

1 adet Rektörlük binası girişinde, solda güvenlik masası arkasında duvar üstü

Başa Dön